مضرات استفاده از کرم پودر حقایق سختی است که باید بدانید

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 55
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 18
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 878
    بازدید ماه بازدید ماه : 9580
    بازدید سال بازدید سال : 51023
    بازدید کلی بازدید کلی : 269189

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.171.235
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

مضرات استفاده از کرم پودر حقایق سختی است که باید بدانید


در مقالات قبلی وبلاگ بارها و بارها در مورد اهمیت خرید بهترین فونداسیون برای خودتان صحبت کرده ایم. همه شما می دانید که پوست صورت بسیار حساس است و استفاده از هر نوع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی یا تقلبی به سلامت آن آسیب می رساند. گاهی آسیبی که این محصولات به پوست شما وارد می کنند بسیار جدی و گاهی غیر قابل جبران است. مهم ترین نکته در اینجا این است که گاهی حتی بهترین مارک کرم پودر به دلیل سهل انگاری به پوست آسیب می رساند. در این مقاله شما را با عوارض استفاده از کرم پودر آشنا می کنیم. منتظر حقایق سخت در مورد این محصول باشید.

بثورات پوستی

بثورات پوستی ناشی از استفاده از کرم پودر

یکی از عوارض استفاده از کرم پودر که افراد دارای پوست چرب را درگیر می کند، جوش زدن پوست است، حتی پس از استفاده از بهترین نوع کرم پودر. همانطور که می دانید از کرم پودر برای پوشاندن عیوب و یکنواخت شدن رنگ آن استفاده می شود. به همین دلیل معمولا چندین ساعت و گاهی تمام روز روی پوست باقی می ماند. افراد دارای صورت چرب که از فونداسیون نامناسب یا حتی تقلبی استفاده می کنند، منافذ پوست را با رنگ بیشتر و مواد شیمیایی دیگر پر می کنند.

جوش ها به دلیل انسداد منافذ پوست ایجاد می شوند از طرفی این افراد باید به استفاده از کرم پودر ضد آکنه توجه کنند این محصولات فاقد چربی و الکل هستند و احساس سنگینی، چربی و حساسیت به پوست نمی دهند به این ترتیب می توان آن را به راحتی برای چندین ساعت روی پوست تحمل کرد برای اطلاعات بیشتر، مقاله زیر را مطالعه کنید

پیری و چین و چروک پوست

پیری پوست و چین و چروک

پیری و چین و چروک پوست یکی دیگر از عوارض استفاده طولانی مدت از پودر است. در واقع بهترین حالت استفاده از پودر به صورت موقت و کوتاه است. حقیقت تلخ در مورد فونداسیون این است که هر چه محصول بیشتر دوام بیاورد، سنگین‌تر می‌شود. اگر این مواد سنگین برای مدت طولانی روی پوست باقی بمانند از تنفس طبیعی آن جلوگیری می کنند. پوستی که نمی تواند در طول روز خوب نفس بکشد به مرور زمان دچار کمبود اکسیژن می شود.

شکنندگی اکسیژن پوست منجر به تخریب کلاژن و تخریب ساختار آن می شود. همه این عوامل با هم کار می کنند، بنابراین پوست نمی تواند فرآیندهای بازسازی طبیعی خود را به خوبی انجام دهد. اختلال در عملکرد بازسازی و ترمیم پوست منجر به چین و چروک پوست می شود. اگر می خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید، استفاده از کرم پودر را کاهش دهید و از ماندگاری کرم پودر خودداری کنید. مگر اینکه شرایط اضطراری وجود داشته باشد.

تغییر رنگ پوست

ایجاد لکه در پوست به دلیل استفاده از کرم پودر

جالب است که هدف بسیاری از افراد از استفاده از بهترین مارک کرم پودر، پوشاندن لک ها است. مشخص نیست که با استفاده مکرر و مکرر از این محصول، پوست ممکن است در مدت طولانی لکه های مختلفی ایجاد کند. در واقع یکی از عوارض استفاده از کرم پودرها تغییر رنگ پوست به مرور زمان است. این مشکل زمینه ساز ایجاد لکه های مختلف روی پوست است.

از طرفی برخی از افراد از میزان SPF موجود در کرم پودر راضی هستند و قبل از شروع آرایش از ضد آفتاب استفاده نمی کنند. به یاد داشته باشید که کرم پودرها دارای میانگین SPF 15 هستند در ضمن یک فرد خوب با پوست معمولی باید از ضد آفتاب با حداقل SPF30 استفاده کند و هر 2 ساعت یکبار آن را تجدید کند.با این اطلاعات بهتر است بدون آرایش و فقط با نور آفتاب بیرون برود. برای پوستی شفاف و یکدست اگر رنگ پوست یکدست برایتان مهم است، از کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

پوست خشک

پوست خشک

تصور کنید برای یک مهمانی آماده می شوید و وقتی بیرون می روید، صورتتان خشک و خیس است. احساس منفی ناشی از رویداد را می توان درک کرد و به آن فکر کرد. جالب است بدانید که این پدیده ناخوشایند می تواند یکی از عوارض استفاده از کرم پودر باشد. به عبارت دیگر افرادی که به طور طبیعی پوست خشک و حساس دارند با استفاده از کرم پودر نادرست مشکل خود را افزایش خواهند داد. البته راه هایی برای حل این مشکل وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

یکی از بهترین راه ها خرید بهترین مارک مرطوب کننده پودری است. خوشبختانه این محصولات از برندهای معتبر در بازار موجود هستند. البته فراموش نکنید که مرطوب کردن پوست نیز نقش مهمی در کاهش عوارض استفاده از کرم پودر دارد. قبل از آرایش، بهتر است پوست را با مقدار کافی مرطوب کننده یا سایر کرم های مرطوب کننده مرطوب کنید. حتی برای پوست های خیلی خشک توصیه می کنیم یک ساعت قبل از آرایش صورت را مرطوب و آماده کنید. به این ترتیب پوست بهتر می تواند مواد تشکیل دهنده کرم پودر را بپذیرد و با آرایش نتیجه بهتری را متوجه شود.

پوست درخشان

پوست به دلیل استفاده از کرم پودر براق می شود

یکی از عوارض استفاده از پودر پودر براق شدن پوست بعد از استفاده از آن است. این به دو دلیل اتفاق می افتد. اول اینکه پوست انسان بسیار چرب است و در گرمترین فصل از کرم پودر سبک استفاده می کرد. دوم اینکه کرم پودر از روغن درست می شود. البته در گرم ترین فصل، نمی توانید از کرم پودر روغنی یا کرم پودر شفاف استفاده کنید. هر دوی این محصولات در نهایت چهره را براق و مصنوعی نشان می دهند. برای کسانی که پوست چرب دارند، توصیه می کنیم برای جلوگیری از این مشکل، یک کرم پودر مات خوب یا یک کرم پودر خوب بخرند.

اخرین حرف

در این مقاله در مورد عوارض استفاده از کرم پودر صحبت کردیم. البته این مشکلات بیشتر برای افرادی پیش می آید که محصول مناسبی با نوع پوست خود انتخاب نمی کنند. با مطالعه سایر مقالات در مورد کرم پودر در این وبلاگ می توانید بهترین مارک کرم پودر را برای خود بیابید. همچنین کارشناسان پوست و زیبایی فروشگاه اینترنتی اردمی در کنار شما هستند تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. چه مشکلات دیگری با این محصول دارید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

 

رجوع به مقاله: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/




تاریخ ارسال پست: جمعه 5 آبان 1402 ساعت: 15:29
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: